dimecres, 25 d’abril del 2012

Jo sóc un dels animals


''Jo sóc un dels animals,
no classificats encara,
en perill d'extinció.''

Aquests són els tres primers versos del poema ''Jo sóc un dels animals'' de Miquel Bauçà. A primera vista, el llegeixes i sembla ximple, però m'he decidit per aquest ja que tots som únics, amb una personalitat, un aspecte, un caràcter que ens defineix, tots som diferents i no hem d'intentar semblar-nos a ningú, simplement ser nosaltres mateixos. Cada persona és un món i penso que tot és més interessant, més misteriós, més bonic... així!

Espero que us agradi!

6 comentaris:

  1. Es mol bonic! Tens raó, l'important es ser original! =)

    ResponElimina
  2. Una reflexió important, interessant i real, m'agrada!

    ResponElimina
  3. Tens molta raó Ashley. La vida seria aburrida si tots siguesem iguals!

    ResponElimina
  4. Ja ho crec! Així sempre es té la curiositat de conèixer persones, ja que hi ha mil maneres de ser.

    ResponElimina

Nota: Només un membre d'aquest blog pot publicar entrades.